Kliëntehulp

As dit meer jou ding is om met 'n werklike mens te praat, kan jy ons Customer Happiness-span per e-pos (hieronder) bereik.

Gereelde vrae

Aflewering

Watter grootte moet ek koop?

As jy nie heeltemal seker is watter grootte vir jou reg is nie, verwys na ons groottegidse. Hulle is onder die beskikbare groottes vir elk van ons produkte geleë.

Kan ek my bestelling kanselleer?

Ons verstaan ​​dit heeltemal, ons verander ook van plan! Terwyl ons wens kon, sodra 'n bestelling geplaas is, kan ons dit nie op hierdie tydstip verander of kanselleer nie. Ons hoop om eendag in die toekoms 'n kansellasievenster te hê.

Indien die item(s) nie uitwerk nie, maak seker om te ruil vir 'n voorkeurstyl of terug te gee vir 'n terugbetaling. Ter herinnering, binnelandse retoerversending is gratis.

Versending, terugsendings en ruil

Ons gebruik alle groot vervoerders en plaaslike koeriervennote. Jy sal gevra word om 'n afleweringsmetode te kies tydens die betaalpunt.

Wat is die gestuurbeleid?

Sodra jou bestelling geplaas is, sal jy 'n bevestiging-e-pos ontvang wat jou laat weet dat ons vervullingspan jou bestelling ontvang het. Sodra jou bestelling vervul is, sal jy 'n e-poskennisgewing met jou opsporinginligting ontvang. Gestuurfooie is nie terugbetaalbaar in die geval van terugsendings nie.

Versend jy oorsee?

Ja, ons stuur regoor die wêreld. Gestuurkoste sal van toepassing wees en sal by die betaalpunt bygevoeg word.

Kontak my

Het u vrae oor u bestelling, of 'n algemene navraag?